IMA JÉZUS SZENT SZÍVÉHEZ (M.Sophie Barat)


Jézus Szent Szíve,
Hozzád jövök,
mert Te vagy az én egyetlen menedékem,
az én egyetlen, de biztos reménységem.
Te vagy a vigaszom minden szenvedésemben,
Te vagy a gyógyszer minden bajomra,
Te kárpótolsz minden veszteségemért,

Te vagy, aki jóváteszed minden hibámat,
Te vagy, aki kiegészíted mindazt, ami hiányzik belőlem,
Te vagy a beteljesítője minden kívánságomnak,
Te vagy a soha ki nem apadó forrás számomra, és
Te vagy minden fény, erő, áldás, állandóság és béke forrása.

Biztos vagyok abban, hogy soha nem lesz eleged belőlem,
hogy nem soha nem szűnsz meg szeretni engem, és
nem szűnsz meg segíteni és védelmezni,
mert örök szeretettel szeretsz engem.

Könyörülj hát rajtam, nagy irgalmasságod szerint,
és tegyél velem és bennem mindazt, amit csak akarsz.
Teljes bizalommal átadom magamat Neked,
hiszen Te soha nem hagysz el engem.

(Szt. Magdolna Zsófia imája)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések