A csillagot követve



Maria Y., Sacré Coeur nővér (Korea – Kína Tartomány) vallomása:

 "Menjetek el szerte az egész világba, hirdessétek az evangéliumot minden teremtménynek." (Mk 16,15)
A misszió itt kezdődik. Philippine Duchesne Sacré Coeur nővér misszionárius volt, aki új határvidékre jutott el. Visszatérve a hazámba, tudatában vagyok, hogy mint Sacré Coeur (RSCJ) nővér az ő lábnyomát követem.
Életem során mindig volt egy csillag, amit Isten elém helyezett. Nem volt mindig valami fényes, de annyira igen, hogy lássam. Isten hangja lágy, de nagyon határozott. Az a pillanat, amikor valaki meghallja Isten hangját és követi a csillagot, Rebeka-pillanat lehet; olyan pillanat, amit Philippine Duchesne élt át, amikor Isten hangját követve felszállt a Rebeka nevű hajóra, hogy átkeljen az óceánon. Noha ezek a pillanatok tele vannak nehézséggel, mégis kegyelmi pillanatok.
Évekkel ezelőtt Isten csillaga megjelent előttem. Követtem, az ismeretlen földért elhagytam a szülővárosomat. Zavarodottan, bizonytalansággal és félelemmel telve mentem, mert Isten hívott. Abban a pillanatban, amikor felismertem, hogy Isten velem van a Szent Szív Társaságban, eltűnt minden kétség és félelem. Az idegen kultúrák és nyelvek gazdagabbá tettek. A formáció évei alatt lassan új lénnyé alakultam.
Philippine Duchesne buzgósága és a 2016-os Általános Káptalan hívásai által lelkesítve új Rebeka pillanatot érzékelünk, hogy új határvidékeken "felfedezzük és megmutassuk Jézus Szíve szeretetét" (Konst.§4.). A csillag ismét megjelent.
Most a hazámba vagyok küldve, hogy elindítsuk a Duchesne projektet. Mivel hosszú ideig voltam távol, sok minden teljesen új nekem a hazámban. Időre lesz szükségem, hogy alkalmazkodjak a kulturális és életmódbeli újdonságokhoz. Időre lesz szükségem, hogy kommunikáljak az emberekkel. De Isten csillaga olyan helyre vezet engem, ahol a szívem lakást vesz.
Kép: Waldemar Flaig 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések