Szabadíts meg a tépelődéstől

Ne sirassam az elengedett lehetőségeket

Irgalmas és jóságos Istenem!
Egyszerűen képtelen vagyok megnyugodni, ha döntöttem valamiben.
Azon töprengek, helyes döntést hoztam-e.
Siratom azt, amiről le kell mondanom miatta. Úgy érzem, túl gyorsan döntöttem. De akkor sem találok nyugalmat, ha azt fontolgatom, hogy visszavonom a döntést. 
Nem tudom, mit tegyek. A döntés nem hoz világosságot az életembe. 
Fotó :Facebook/CENTRO IGNACIANO DE ESPIRITUALIDAD MEXICO

Döntök, de voltaképp mégsem döntöttem, mert folyton e döntés következményeit és egy másik döntés lehetséges következményeit latolgatom. 
Egyszerűen nem tudok megszabadulni ettől a tépelődéstől. 
Küldd el nekem a világosság Lelkét, hogy végre el tudjam határozni magam, és mindenestül a meghozott döntésre tudjak összpontosítani!
Igen, szeretném energiámat abba az irányba fordítani, amelyet a döntésem kijelölt, de oly sok minden akadályoz ebben. Energiám nem az életbe áramlik, hanem felemészti a tépelődés.
Szabadíts meg minden tépelődéstől, az elengedett esélyek siratásától!
Segíts, hogy határozottan és szabadon járjam a választott utat! Áldd meg ennek az útnak minden szakaszát, hogy egyre nagyobb elevenségre, szabadságra, békességre és szeretetre vezessen!
Ámen
  (Anselm Grün, Mit akarok? A döntés bátorsága, Bencés kiadó Pannonhalma, p 152.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések