Döntés az élet mellett - A sodródás ellen


Irgalmas és jóságos Istenem!
Elégedetlen vagyok az életemmel.
Az a benyomásom, hogy csak sodródom.
Fotó: Magyar Ádám
Érzem, hogy le kell mondanom a kötetlenségről, hogy az élet
mellett kell döntenem. Hiszen mindent nyitva hagyok, csak
sodródom ide-oda. Ajándékozd nekem a Szentlelkedet, hogy mindennap újra az
élet mellett döntsek!
A mai napon szeretnék az élet mellett dönteni.
Nem akarok továbbra is csak téblábolni, nem akarok kiszolgáltatott
lenni a körülményeknek és a többi embernek; én magam
szeretnék élni.
Adj nekem tartást, hogy végre az élet mellett döntsek!
Segíts, hogy kezembe vegyem az életemet, és ne várjak mindig
másokra, amíg megoldják helyettem a problémákat!
Add, hogy minden pillanatban ismét az élet mellett döntsek,
a halál ellen, a rutin ellen, a kívülről megszabott élet ellen,
hogy áldott legyen az életem, és én magam is áldássá váljak mások számára.
                                                                                                  Ámen.

(Anselm Grün, Mit akarok? A döntés bátorsága, Bencés kiadó Pannonhalma, p 149.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések