GPS - lelki útvonaltervező műhely

Tavaly szeptembertől decemberig tartott a GPS műhelyünk. Néhány résztvevő visszajelzését tesszük közzé, hogy ezzel kedvet csináljunk a jövő ősszel kezdődő kurzushoz. :-)


"Az egész éves állandó rohanásban felemelően mély, emberi pillanatok segítettek épülni a műhely ideje alatt. Mi a Te utad? - Ha nem vagy biztos benne, akkor itt a helyed!" -  Z.
      
"Számomra  a műhely segített, hogy árnyaltabbá váljon a hivatásról alkotott képem. Hogy tisztábban lássam, mik a valódi, mély vágyaim, és hogyan keressek ehhez formát. Felszabadító egy dinamikusan alakuló folyamatként gondolni a hivatásomra, mintsem egy kétesélyes döntéshelyzetre." -  M.

"Egy nagy döntés felől gondolkozva vettem részt a műhelyen. A legeslegtöbbet azokból a nyílt, nagyon őszinte és elgondolkoztató beszélgetésekből kaptam, amit a kurzusok alatt a többi résztvevővel, és a műhely vezetőivel folytattam; noha nagyon különböző élethelyzetekkel és kérdésekkel érkeztünk. Bizalommal lehettünk egymás iránt." - B.

"Nekem nagyon sokat adott a műhely. Sokat tanultam a nővérektől arról, hogy hogyan kell jól dönteni életünk fontosabb kérdéseiről. Mindig bensőséges hangulatban tudtuk egymásnak megosztani a gondolatainak. Jó volt kéthetente egy estére kicsit kikapcsolódni a hétköznapok rohanásából."- A.

"Szívesen jártam a műhelybe, mert szeretettel, bizalommal és odafigyeléssel fogadtak. Sokat segített, hogy a nővérek közvetlen és fesztelen légkört teremtettek, ugyanakkor a kurzus igényesen felépített volt és komoly témákkal foglalkoztunk. Hasznosak voltak azok a gyakorlati és elméleti tanácsok, hogyan használjuk értelmünket, érzelmeinket döntéseinkhez: ezek kapaszkodóim lesznek ahhoz, miként születhetnek meg bennem a megoldások, a jó kérdésfeltevésektől a jó válaszokig. Szerettem a feladatokat és örültem a közös munkának, a társak sokféle útkeresése is önmagam, saját céljaim, határaim megismeréséhez vitt közelebb. Isten felé vezető, segítő útitársakat és bátorítást kaptam!" - E

"A műhellyel kapcsolatban nem lehet írni 3-4 mondatot, csak egy regényt :-) -azért megpróbálom: 
Nekem rengeteget adott a GPS műhely, ez egy nagyon komoly "lelkigyakorlat". Az ember megismeri mások és saját érzéseit, viselkedési formáit a külvilággal és belső világával szemben, Istenhez, barátaihoz, családjához, munkájához fűződő kapcsolatát.
Segít a tervezésben, az újratervezésben az élet különböző területein, legyen az hit, munka vagy akár szerelem. Segít a döntésben, a különböző döntéshelyzetek "Isten segítségével" helyes, jó meghozatalában annak megoldásában.
Az ember tulajdonképpen nagyon sok mindenre ráébred magával kapcsolatban a különböző megosztások alatt, az is lehet hogy nem is önmaga mondja ki.
A GPS műhely olyan, mint egy jó kis önismereti, pszichológiai beszélgetés Istennel, lelki vezetőkkel és a csoporttársakkal együtt. (Imádságok, megosztások, jó beszélgetések stb.)
Nagyon sokat tanultam és mai napig használom is, és mit ad az élet már voltam is egy komoly döntés előtt, amelyet teljes nyugodt és higgadt döntés előkészítéssel tudtam meghozni." D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések