Istentől. Szeretettel.




Áldalak, amiért csodálatosan megalkottál,
 és amiért csodálatos minden műved.
 Lelkem ismered a legmélyéig, 
Létem soha nem volt rejtve előtted.

 Amikor a homályban keletkeztem, 
és a föld mélyén elindult életem, 
Szemed már látta tetteimet, 
s könyvedben mind felírta őket. 

Terveid, Uram, felfoghatatlanok, 
s milyen tömérdek a számuk!
 Ha megszámlálnám: több, mint a homokszem,
 s ha végére érnék, az csak kezdet volna. 

Uram, te megvizsgálsz és ismersz engem,
tudod, hogy ülök-e vagy állok.
 Gondolataimat látod messziről,
 Látsz, ha megyek vagy pihenek. 
Minden utam világos előtted.
 A szó még nincs nyelvemen, s lám, az Úr már tud mindent. 
Elölről és hátulról közrefogsz, s a kezed fölöttem tartod. 
Csodálatos ezt tudnom, olyan magas, hogy meg sem értem.

(Részletek a 138-as zsoltárból)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések