Lélegezz bennem Szentlélek

Pünkösd hetében néhány barátunkkal Bécsben, a Quo Vadis központban jártunk, ahol Gabriela Lochmann rendtársunk  pünkösdváró versírás meditációs programján vehettünk részt.
Nagy élmény volt megtapasztalni, hogy tudunk verset írni!
(Hamarosan kipróbálhatjátok a meditációt Budapesten is! :-))


Kép: Facebook/Life is
Ízelítő az elkészült művekből:

Tégy engem nyitottá,
hadd áradjon rajtam örömöd,
mely felszabadít,
és szeretni tanít.

Tégy engem nyitottá,
hadd engedjem magam meglepni,
mutass új utakat.

Tégy engem nyitottá,
hadd áradjon rajtam örömöd.


---------------




Ha elragad a Lélek,
Megújul az élet;
Eloszlik az árnyék,
Kigyúlnak a fények.

Ha elragad a Lélek
Új színekben látom
 A régi valóságot.

Ha elragad a Lélek,
Megújul az élet.

******************************

Egy állandó ritmus vagy
egy teremtő pulzálás
a hétköznapok folyamát
te töltöd meg zenével.

Egy állandó ritmus vagy
a te békés jelenléted
szabadság és szépség.

Egy állandó ritmus vagy
egy teremtő pulzálás.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések