Adj esélyt Istennek - visszajelzések a lelki napokról

A húsvétot követő hétvégén tartottuk a lelki napokat hivatáskeresők számára. A program végén, zárásul visszajelzéseket kértünk a résztvevőktől azért, hogy megfelelően tudjuk formálni a programot. Voltak néhányan, akik küldtek szöveget a blogra is, most ezt tesszük közzé. 
Tesszük azért, hogy lássátok, nem kell tartani attól, hogy az Istennek adott idő felesleges lenne. Adjatok teret és lehetőséget Jézusnak, Ő segít rálelni életetek értelmére, arra, hogy ki/mi mellett fogtok elköteleződni. 

Kép:www.felsofokon.hu

"Megnyugtató volt azt tapasztalni, hogy nem én vagyok az egyedüli, aki küldetését ennyi idősen is, különböző végzettségekkel a háta mögött még mindig keresi. A nővérek igen változatos programot állítottak össze annak érdekében, hogy a két nap során valamilyen formában mindenkinek alkalma nyíljék hivatásáról mélyen elgondolkodni, kérdéseit feltenni. A különböző meditációs gyakorlatok segítségével a magamra való összpontosítás, az elmélyülés eltérő módjait próbálhattam ki; sikerült is kiválasztanom közülük a számomra leghatékonyabbakat. Szó esett az érzelmek tudatosításának fontosságáról és a döntéshozatal folyamatáról: mindkét téma kapcsán élénk diskurzus bontakozott ki résztvevők és szervezők között. Egyéni és kisebb csoportos beszélgetésekre szintén  volt lehetőség. A bibliodramatikus foglalkozáson társaim nyíltsága, lelki gazdagsága, érzelmeik őszinte megélése mélyen megérintett. A hétvégére úgy érkeztem, hogy szeretnék megerősítést kapni hivatásomban. E vágyam teljesült, s új szempontok is előkerültek, melyekre érdemes lesz a jövőben odafigyelnem.
Lilla"

"Nem tudok elég hálás lenni a múlt heti hétvégéért, komolyan mondva (írva) - csodálatos dolgokat kaptam a lelki gyakorlattól és egy csomó mindenre jöttem rá, valamint gondoltam végig az életem menetéről
KÖSZÖNÖM :-)
azóta is mindenkinek osztom az észt és terjesztem azt a sok okosságot :-)
pl.: döntéshozatalról
Amit én kaptam összefoglalva:
- megbecsülni a jó dolgokat, megköszönni, amit kaptam és a jelenlegi dolgoknak örülni és nem arra vágyni, ami nincs. Azóta:
vidám vagyok
szeretek dolgozni
szeretem a hétvégéket
szeretek segíteni
megbecsülöm a családomat, barátaimat, kollégáimat.
Úgy sajnálom, hogy vissza kellett rázódni a hétköznapokba és nem lehetünk mindig ott (Istennel) olyan jó volt, olyan közel lenni hozzá.
-D-"


"Nagyon jó érzések töltenek el, ha a közös hétvégénkre gondolok vissza. :)
Köszönöm szépen azt a minőségi időt, amit veletek tölthettem. Elképesztő volt számomra, hogy milyen gazdagsággal rendelkeznek ezek a nagyon kedves, nyíltszívű, nővérek.
Nagyon tetszett az is, hogy végig jó volt a hangulat. - M "

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések